لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان 

اروند سورو و ستارگان پارسی قشم قهرمان صدرنشین نیم فصل شدند 



هفته پنجم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان با انجام چهار بازی به پایان رسید. 
به گزارش صبح ساحل، نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان با صدرنشینی تیم های اروند سورو بندرعباس و ستارگان پارسی قشم به پایان رسید. فصل جدید لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان در دو گروه برگزار می شود که در گروه اول شش تیم ستاره جوان بندر خمیر،  اروند سورو بندرعباس،  سایپا بندرلنگه ، شهدا قائم بندرعباس ،  آرمان کیان ساحل و  ستارگان بندرکلاهی و در گروه دوم پنج تیم نوبند گستر میناب، ستارگان پارسی قشم، خواجه عطاء بندرعباس، تنگه هرمز بندرعباس و شاهین بندرعباس با هم به رقابت می پردازند.‌
در هفته پایانی نیم فصل نخست در گروه اول ، آرمان کیان ساحل بندرعباس سه بر یک ستاره جوان بندرخمیر را شکست داد. مسلم محمدزاده ، یاسین متولی و مهدی کریمی برای آرمان کیان گلزنی کردند و تک گل تیم  ستاره جوان بندرخمیر را گل بخودی مدافع حریف زد. تیم شهدا قائم بندرعباس میزبان اروند سورو بندرعباس بود که با نتیجه چهار بر صفر مغلوب شد. امیررضا وطن خواه دوگل و علیرضا زارع  و هادی دریاورز هر کدام یک گل برای اروند زدند. در این هفته از این گروه سایپا بندرلنگه استراحت داشت و تیم ستارگان کلاهی هم از ادامه مسابقات انصراف داد. 
در بازی های گروه دوم ستارگان پارسی قشم جشنواره گل به راه انداخت و با ۱۰ گل تیم شاهین بندرعباس را شکست داد. مصعب بازماندگان سه گل، صائم شریفی، حامد دشت پوران و امیرحسین عزیزی هر کدام دو گل و  محمد صالحی یک گل برای ستارگان پارسی قشم به ثمر رساندند. تنگه هرمز در خانه با سه گل مغلوب نوبندگستر میناب شد. علیرضا ابراهیمی تک گل تنگه هرمز را زد و احسان زاهدی ، محسن ذاکران نسب و مهدی منصوری برای نوبندگستر گلزنی کردند. در این هفته  خواجه عطاء  بندرعباس استراحت داشت. 
در پایان بازی های نیم فصل در گروه اول تیم اروند سورو بندرعباس با ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین شد. 
تیم ستاره جوان بندر خمیر با ۹ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت. تیم های سایپا بندرلنگه و شهدا قائم با چهار امتیاز سوم و چهارم شدند و تیم آرمان کیان با سه امتیاز در مکان پنجم ایستاد. در گروه دوم تیم ستارگان پارسی قشم با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین شد. 
تیم نوبندگستر میناب با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم ایستاد. تنگه هرمز با چهار امتیاز ، خواجه عطا ء بندرعباس با چهار امتیاز و شاهین بندرعباس بدون امتیاز در مکان های سوم تا پنجم ایستادند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها